Träffat nya människor :D

Idag hade jag tänkt skriva om min dag :) Intresserad?

Allt har varit bra idag då jag stack iväg från min familj från 11-19, för att jag skulle på 2 års kalas för två tvillingar.. (dubbla människor fyller dubbelt xI ) där hade jag och mina 3 "låssas syskon" det kul och tja.. vi hade lite kvalitetstid.. Den familjen som jag var hos är som mina föräldrar och jag trivs mycket bra där! xD

Hos dom finns det en kille som bor på nedervåningen.. Han kommer från Afganistan och är så snygg så man smälter när man får ögonkontakt *.* Han är 17 år har jag för mig med ett varmt underbart hjärta och vi hade kul och skrattade mycket när vi umgicks.. Det var så roligt för vi hade samma humor och våra skratt var riktigt lika bara att jag är en tjej o han kille.. Oo, längtar till att möta honom och skratta med honom igen!! Trots att vi hade kul var jag tvungen att gå då jag skulle till kyrkan med tvillingarnas föräldrar.. Där träffade jag även en man som hette Juan någonting.. Namnet var svårt och utala då han pratade franska.. När jag pratade med honom så blandade vi engelska o svenska och han ville att jag skulle komma på en fredag och träffa honom i kyrkan.. "maybe I'll come ;)" sa jag och ja, vi får väll hoppas att jag får träffa honom igen!

Det var så himla kul att träffa folk från olika ställen som man längtar efter igen! Man mår bra av det xD

Hoppas din dag har varit ok, trots regnet :3 Själv ÄLSKAR jag regn på kvällen elr efter skolan då jag alltid stannar ute i en kvart och blir dyblöt.. underbart, det hjälper mig att tänka! du borde testa!

//Ellie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life&Lies.blogg.se

Det här med blogg känns som en grej som bara fjortizar håller på med, men känner man att dokumentera om sitt liv är roligt så får man väll göra det. Eller? Därför tänker jag skriva av mig lite om min barndom, mina tankar och mitt liv helt enkelt ^^ Att beskriva en personlighet som min är svårt... Ni får helt enkelt lyssna på min historia, hur du väljer att dömma är upp till dig! Låt inte det yttre styra ens sätt att dömma.. man måste gå djupare för att själv se skillnaden på rätt och fel..

RSS 2.0