kloak råttan....?

Är det ok för en tjej att drömma om att gå ut på gatan, leka med sina systrar och bröder, hålla till inne vid parkeringshusen, utan att vara rädd för att bli våldtagen? Man är nästan rädd för att gå ut på GBGs gator och kladda för sverige har blivit galet! Våldtäkter i GBG, Stockholm står i brand, brandmän blir stenade, ja... så lyder löpsedlarna nu! Missförstå mig inte! Jag kanske är som jag är trots jag är svensk men jag har koll på politiken! Jag vet vad som händer jag är inte dum, tvärtom!

Jag har ett stort politiskt ordföråd och går gärna i debatt med nån men fortfarande, jag är rädd för att vara mig själv!! Jag har ingen aning om vem jag är.. Är jag den här galna, svenska tjejen, den tysta Scene/emo tjejen eller är jag gangstern som går runt o kladdar på väggarna på hemmaplan och tränar MMA?

Jag vet inte, det gör mig r

ädd!? Vem ska jag va? Alla olika personligheter skadar mitt inre... gör mig arg! Just nu är det bara att vänta och se vem jag blir...

Jag och min underbara vän Jordie gick runt i vårt näste, tyvär kan jag inte säga vart, och jag kom inte hem förens halv 9.. Vi pratade om

live

t helt enkelt, hon fick se mina ärr och vi snackade... Trevligt värre :) Sen har jag bara duschat då vi sprang o joggade innan vi börja prata..

Har inte mkt mer att säga, skrev av mig ganska rejält ^^

Hörs!! //Ellie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life&Lies.blogg.se

Det här med blogg känns som en grej som bara fjortizar håller på med, men känner man att dokumentera om sitt liv är roligt så får man väll göra det. Eller? Därför tänker jag skriva av mig lite om min barndom, mina tankar och mitt liv helt enkelt ^^ Att beskriva en personlighet som min är svårt... Ni får helt enkelt lyssna på min historia, hur du väljer att dömma är upp till dig! Låt inte det yttre styra ens sätt att dömma.. man måste gå djupare för att själv se skillnaden på rätt och fel..

RSS 2.0