May. 22, 2013

Jag hatar när folk snackar om saker dom inte har nån aning om!! När Aloa snackar om vad som är ett "dampbarn" och inte, eller försöker skrikande övertala mig om att man inte ska skiljas trots att båda föräldrarna o barnet mår skit! Hennes föräldrar bråkar men blir snabbt sams igen för att dom vill kunna leva tillsammans och samtidigt att deras barn ska må bra.. Det verkar ha funkat!

Mina föräldrar har gjort så så länge jag kan minnas... Jag hatar det! Det värsta är att dom aldrig blir riktigt sams.. Jag kan se min pappa håna o kränka min mamma mitt framför mina ögon, jag kan se henne sitta där framför mig, gråta.. Men jag gör ingenting. Varför? Jo, för att jag växt upp så.. Jag har fattat att ni tydligen gör sånt (förlåt men det är sant) men för mig är det inget nytt.. Det är inte som om jag skulle gråta om jag hörde pappa slå mamma, jag hade bara blivit arg.. troligen skrikit på honom och hoppats han en dag får igen det! Om tillochmed jag ska må så dåligt att jag inte har nån livslust så tycker inte jag att något är värt det..

Jag undrar om det är någon som tycker samma sak, för är det så ska man igentligen flytta isär.. Men min pappa skulle mig inte låta mig vara ifred för det.. Han har förmågan att förbanna någon och få den att känna sig så misslyckad och psykist påfrästa en människa så mkt att man dör!!

Om du mår dåligt kan du alltid prata med mig på olika sätt.. Jag har Instagram och heter: Wake_Up_In_The_Morning, Titta på lite bilder där X)

//Ellie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life&Lies.blogg.se

Det här med blogg känns som en grej som bara fjortizar håller på med, men känner man att dokumentera om sitt liv är roligt så får man väll göra det. Eller? Därför tänker jag skriva av mig lite om min barndom, mina tankar och mitt liv helt enkelt ^^ Att beskriva en personlighet som min är svårt... Ni får helt enkelt lyssna på min historia, hur du väljer att dömma är upp till dig! Låt inte det yttre styra ens sätt att dömma.. man måste gå djupare för att själv se skillnaden på rätt och fel..

RSS 2.0