Orkar inte...

Jag orkar inte det här. Jag är trött på alla människor som skär djupa sår i hjärtat för att sedan gå och lämna mig kvar med något som är så imflammerat att det tar år att läka. Det är så orättvist att jag alltid ska stå till svars för andra människors konsekvenser. Att det gått så långt att jag får panik när jag inser att jag känner nått för någon. Att tanken på att behöva säga nått får mig att vilja försvinna och ändå slutar inte hjärtat med att påminna om att jag fortfarande kan älska. Jag vill inte älska någon någonsin! Det ända jag ber om är en inre tystnad, inte ett skrik som påminner mig... Jävla skit!! Jag är trött, arg och ledsen, med ärrat hjärta och en trött själ... Stupid day!

//Ellie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life&Lies.blogg.se

Det här med blogg känns som en grej som bara fjortizar håller på med, men känner man att dokumentera om sitt liv är roligt så får man väll göra det. Eller? Därför tänker jag skriva av mig lite om min barndom, mina tankar och mitt liv helt enkelt ^^ Att beskriva en personlighet som min är svårt... Ni får helt enkelt lyssna på min historia, hur du väljer att dömma är upp till dig! Låt inte det yttre styra ens sätt att dömma.. man måste gå djupare för att själv se skillnaden på rätt och fel..

RSS 2.0