Är det ok?

Jag tror jag gillar en kompis... Inte kompis-gilla utan mer GILLA, om du förstår.... Min killkompis... känns sjukt mysko då det här med kärlek är något jag helt enkelt inte begriper.. Att gilla en person som vart med dig sen du va hur liten som hellst... Fy va konstigt igentligen!! Han har igentligen varit där för mig nu det senaste när jag haft det svårt och jag kanske inte hade varit här idag om det inte hade varit för människor som honom!! ^^

Nå, vad tycker du? Ska jag go 4 it eller bara lägga ner? Kommentera gärna, sprid bloggen vidare!! :3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Life&Lies.blogg.se

Det här med blogg känns som en grej som bara fjortizar håller på med, men känner man att dokumentera om sitt liv är roligt så får man väll göra det. Eller? Därför tänker jag skriva av mig lite om min barndom, mina tankar och mitt liv helt enkelt ^^ Att beskriva en personlighet som min är svårt... Ni får helt enkelt lyssna på min historia, hur du väljer att dömma är upp till dig! Låt inte det yttre styra ens sätt att dömma.. man måste gå djupare för att själv se skillnaden på rätt och fel..

RSS 2.0